lördag 26 december 2009

CHRISTMAS DAY

Vi åkte ut till Sara på ett snöstormigt Gustafsberg och år trerätters. Lisa stod för apelsinkanderad cheesecake, förmodligen den bästa någonsin.
||
We had a three course meal at Sara´s place, a snowstormy Gustafsberg. Lisa had made an orange candid cheesecake.

Vi drack vin och talade om världen och livet.
||
We drank wine and talked about the world.

Redan klockan nio begav vi oss ut i vimlet fast först stod vi i kö. Det är många som ska gå ut på juldagen.
||
We headed towards the clubs and the pubs at nine o´clock. There was a long line, a lot of people have their dancing shoes on at Christmas day.

Efter att fått en drink och någon bärs nedför mi klännngsrygg gick jag till Butler´s. Där var Lina.
||
After I got a drink and some beer spilled down my back I went to Butler´s where I met Lina.

2 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt kort som mitt öga skådar! Jag är så stolt över mig själv, och vilken beskriving sedan. Du får åka hem till sara o käka upp den sista biten... =) sjukt trevlig afton btw! kul att se dig!

    SvaraRadera
  2. Bra att du gillar bilderna!

    Jag gillar fotot på tårtan; den ser fucking delicious ut!

    SvaraRadera